דלג לתוכן דלג לפוטר

סדנאות לארגונים שחושבים ניהול

מגוון מוצרים ופתרונות לארגונים, לניהול תהליכי שינוי

האתגר המרכזי בארגונים רבים הוא לייצר תהליכי שינוי במטרה לשפר את ביצועי העובדים והמנהלים בארגון
הפעילויות שלנו מבוססות על מגוון כלים רחב ומקצועי מעולמות הגישור, האימון, המשא ומתן והשיתופיות, דרך מודל גמיש המתאים לכל ארגון במטרה לייצר תהליכי שינוי רלבנטיים ואפקטיביים.

 

רלבנטיות, יחסים וחוסן מהווים מרכיבים חיוניים ברמה הניהולית וברמה הארגונית להצלחה בעולם משתנה ומורכב. מרכיבי ה – Adaptability Quotient משתקפים ביכולת לנוע, לבצע שינויים, להתאושש במהירות ולאמץ את הווית השינוי כקבוע. ארגונים רבים מתמודדים עם מציאות מאתגרת ומשנה וכלים אלו יכולים לסייע לארגונים להתאים עצמם, להתפתח ולהוביל. אנו מציעים מגוון רחב של סדנאות לארגונים, תוך התאמה אישית לצרכי הארגון ולמטרותיו, להשגת יעדי ניהול ופיתוח מיומנויות הכרחיות להתמודדות עם אתגרים ושינויים מהירים בעולם משתנה.

לקוחות ממליצים

לאחר מחקר מקיף בחרנו לבנות קורס מיוחד לצוות שלנו עם גומא גבים וכבר מההתחלה מצאנו שותפות מפרה ואמיתית, אותה חווינו עד סיומו המוצלח של הקורס. מעבר לכך התכנים, אופן ההנחיה, התהליכים האישיים והקבוצתיים ועוד היו מעולים. אין ספק שגם בפעם הבאה שנוכל לייצר עבור צוות שלנו הזדמנות כזו- נפנה אליכם שוב.

איגוד התעשייה הקיבוצית עובד כבר מספר שנים עם קבוצת גבים ובהמשך עם גומא גבים. השיתוף בא לידי ביטוי ראשית ברעיון של חיבורים, של שיתופי פעולה, ומאחר וזה המסר, הרי שנעזרנו בכישוריו הנהדרים של עמרי גפן בהרצאות על הנושא בפורומים שונים: הכנס השנתי שלנו, פורום מנכ”לים ויו”רים, קורסי דירקטורים, קורסי דירקטורים מתקדמים ופורומים של משאבי אנוש בכל פורום הפליא עמרי להעביר את המסרים של שיתוף בונה, מחבר, מלכד באופן ייחודי וסוחף ולאחרונה בצענו גם קורס גישור למנהלים עם חנן רוזן שהיה מוצלח מאוד. תודה גדולה והרבה הערכה לכם.

במרץ 2021 וכחלק מהוספת מחלקת הלפדסק שתטפל בקריאות שירות של מערכות מידע, פנינו לקבוצת גומא-גבים בבקשה לסדנת שירות. כיאה למי שמתעסק בשירות, קבוצת גומא גבים סיפקה לנו, הלכה למעשה, דוגמה לשירות קשוב, מקצועי ומדויק – החל משלב אבחון הצרכים ובהבנה של הייחודיות של תמה גרופ וכלה בחיבור למנחה מקצועי ונעים במיוחד שצייד אותנו בכלים ושפה שימשיכו איתנו.

העיר רמלה נעזרת בשרותי קבוצת גומא גבים (בעבר גבים) מזה כ- 10 שנים. המרכז הגישור העירוני קיבל סיוע רב בבניית תוכניות ייחודיות ומודלים המותאמים לצרכי הקהילה ברמלה. מנחי הקבוצה הנחו קורסי גישור בסיסיים והכשרה מעשית בגישור – “פרקטיקום”

 

ברצוננו להודות לטל יעקב מדריכת קורס גישור של קבוצת גבים בבית חולים מאיר. יצאנו כולנו מהקורס בתחושה שלא יכולנו לזכות במדריכה טובה יותר. ידע, שולטת בחומר ובעיקר עושה זאת באהבה גדולה. בדרכה המיוחדת ניכרים האמונה, הכוונה, ובעיקר אור גדול. התברכנו במדריכה שחיה ונושמת את אהבת המקצוע ומדביקה בכך את כל מאזיניה. מעבר לידע ולכלי המדהים של הגישור, חווינו העשרה, התרגשות, שיתוף ובעיקר העצמה.

אני שמח להמליץ בחום על קבוצת גומא גבים, עמרי, צוות החברה ועל קורס הגישור לבכירים שאני נמנה על בוגריו. הקורס היה סופר מקצועי והיווה עבורי חוויה מיוחדת, מעשירה ומלמדת. הכלים שקבלתי בקורס היו חיוניים, נכונים ומאוד מדויקים ואני עושה בהם שימוש יומיומי עם כל הממשקים בעבודה פנים וחוץ ארגוניים. בזכות למידת והפנמת מודל הגישור הטרנספורמטיבי אני מצליח כיום, כמנהל בכיר בארגון גלובלי מוביל בתחומו, למקד

את היכולות שלי ולמנוע קונפליקטים טרם התרחשותם, וכן לפתור בשעת הצורך קונפליקטים קיימים מול עובדים, עמיתים, מנהלים וספקים. אסכם ואומר – מומלץ לכל מנהל בכל תחום !

קורס הגישור לבכירים הינו חוויה מעשירה, מאלפת ומרתקת ברמה המקצועית והאישית כאחד, מודל הגישור הטרנספורמטיבי הנלמד בקורס מחדד את היכולת שלך כמנהל בכיר למנוע קונפליקטים טרם התרחשותם, ומעבר לכך מספק כלים חיוניים ליישוב קונפליקטים שנוצרו סביבך. החוויה של השתתפות בקורס זה בסביבה של אנשים מנוסים מדיסיפלינות מגוונות היוותה ערך מוסף בפני עצמה ותרמה רבות לשיח. אני ממליץ בחום!

אני שמח מאוד להביע את תודתי על התהליך שהתבצע באגף לקוחות אסטרטגיים. קיבלנו פידבקים מעולים על איכות התהליך, המנחים, מקצועיות התוצרים והאופן שבו התבצעה הסגירה. התרשמתי עמוקות מגבים במהלך התהליך. מקווה שנוכל להמשיך עבודה בהמשך כשתיווצר לכך הזדמנות ואולי בהמשך התהליך באגף.

צוות הרכש  של חברת אמדוקס השתתף בסדנת ניהול מו”מ ודיאלוג של גומא גבים. זו הייתה סדנא מאוד חשובה בעבורנו שבעקבותיה אימצנו אותה כדרכינו ביום יום למשא ומתן ועבודה יום יומית עם לקוחותינו, בימים אלו אנו בונים סדנה נוספת על מנת להמשיך בהכשרות והתמקצעות ולהתקדם עם כל הקורה בתעשייה.

רצינו להודות על סדנת הגישור עם חנן. זה היה מאוד מעניין ושימושי לעבודה שלנו. ואנו מקווים למפגשים מעניינים כאלה בעתיד. חנן מנחה את הרצאות באווירה ידידותית ומקצועית במיוחד, היינו מעורבים בתהליך ההרצאה כל דקה ואף אחד לא נשאר בצד. מרצה כזה יכול לתרום תרומה עצומה לפיתוח מערכות יחסים בין אנשים.

 

בשם המרכז להכשרה ולהשתלמות שופטים, ובשם כלל המשתתפים בקורס, נבקש להודות לכם על העברה מקצועית ומותאמת לאוכלוסיית השופטים, של קורס הגישור, בהובלתה המשובחת של עו”ד ניצה נבון. כמרכז להכשרה ולהשתלמות שופטים אנו שואפים לשכלול והרחבה של היכולות והכישורים המקצועיים  של השופטים לטובת שירות מיטבי לאזרחי המדינה. כחלק מהתפיסה הרואה את תפקידו של השופט כמי שעוסק גם ביישוב סכסוכים, בחרנו להקנות ידע רלבנטי בנושא הגישור ואף ולשכלל את מיומנויות הגישור של השופטים. אנו מבקשים להודות על מימוש הקורס הראשון, אשר יצא לפועל בהצלחה, גם הודות להעברתו באופן מקוון, ברובו, מצב שאיפשר לשופטים רבים יותר להתפנות ולהצטרף אליו.

הקורס זכה להערכה רבה, היה מצויין, נתן כלים גם לעבודת השופט וגם לחיים! היה רהוט, אינטיליגנטי ומרתק!”

אנחנו תקווה כי הידע והמיומנויות שהצטרפו לארגז הכלים של השופטים ימצא את המקום ליישומו גם בבתי המשפט, המתמודדים עם אתגרים רבים בעת הזו.

 

קורס מצוין יעיל ומצמיח לכל אחד ובוודאי למי שביום יום עוסק בתחומים הזוקקים ניהול מערכות יחסים ורוצה להרחיב את ארגז הכלים. כמובן, בנוסף, מי שרואה את עצמו מגשר ניתנת כאן הזדמנות ונקודת פתיחה טובה מאוד. הקורס מספק תוכנית מעשית תהליכית ברורה ובנויה היטב בהדרגתיות נכונה. תודה לגולן ברק מנחה הקורס.

תודה רבה לאדוה גוצ’אנסקי שהעבירה למנהלות בעלות תפקידים בסקטור החרדי קורס גישור. קורס מקצועי, הועבר בנעימות ובצורה מעניינת וזורמת. אדוה מהווה דוגמא חיה לניהול מכבד אך ברור של קונפליקטים. במהלך השיעורים למדנו חומר איכותי רב, תרגלנו אותו וקיבלנו משוב כנה ומדויק, שסייע לנו להתכוונן נכון ולהתקדם במלאכת הגישור. כל המשתתפות נהנו מאד.

הלקוחות שלנו

להתאמת פתרונות לארגון שלך

להשארת פרטים לייעוץ, פגישה או סדנאות לארגון



    סדנאות לארגונים | סדנאות לחברות

    סדנאות לחברות וסדנאות לארגונים זה דבר שבשגרה. ארגונים רבים שמים להם למטרה מרכזית את נושא שימור העובדים והמנהלים, עסוקים בניהול השיגרה שנמצאת כבר תקופה ארוכה במצב אי וודאות ועושים מאמצים רבים לייצר תרבות ארגונית יציבה לצד השינויים והרעשים החיצוניים.  כחלק מתהליכים אלו, ארגונים רבים משקיעים בסדנאות לארגונים, סדנאות פרקטיות למתן כלים להתמודדות העובדים סדנאות לארגונים עבור המנהלים שמתמודדים עם ניהול מצבים מורכבים. סדנאות לחברות שמשקיעות בהון האנושי ממנו מורכב הארגון והצלחותיו. מטרת הסדנאות לארגונים היא בעיקר לשמר את הקיים ולשפר את הממשקים המאתגרים והשונים בכל ארגון. סדנאות לחברות שרואות ששוק העבודה הנוכחי והמאתגר דורש התבוננות מחודשת על הארגון וסדנאות לארגונים ותהליכי פיתוח ארגוני הם אלה שעשויים להעניק כלים רלבנטיים ופרקטיים לחיזוק התרבות הארגונית ולעלייה בשביעות הרצון של העובדים, המנהלים והצלחתם לעבר השגת יעדי הארגון. אנו מציעים מגוון פתרונות של סדנאות לארגונים לשיפור החוסן הארגוני, לשיפור היכלות של הארגון להישאר רלבנטי, גמיש ועם יכולות גבוהות להצליח גם בתקופות אלו. סדנאות לארגונים  וסדנאות לחברות בתחום הגישור, פיתוח מנהלים, סדנאות מנטורינג ותהליכי אימון אישיים או קבוצתיים ולמנהלים ועובדים בארגונים, הם אלה שמייצרים בידול בין ארגונים שמשקיעים בהון האנושי ומקדמים את המנהלים הן ברמה האישית והן ברמה המקצועית. סדנאות לארגונים הם כבר מזמן לא מותרות, אלה שמירה על הנכס היקר ביותר שמוביל את הארגון, העובדים והמנהלים.

    קורסים במכללה
    דילוג לתוכן