צמד המילים Managing Up תופס מקום יותר משמעותי במרחב הארגוני. עובדים ומנהלים רבים מזהים זאת כאתגר ומבקשים לקבל כלים לדיאלוג ולהשפעה על המנהלים שלהם ולא מסתפקים עוד רק בכלים לניהול העובדים וממשקי העמיתים.
תכנים מרכזיים:
מדוע Managing Up חשוב ונדרש בארגון של ימינו?
אומץ ניהולי.
מימד ה PDI (Power Distance Index) והשפעתו על הממשק מול המנהל בארגונים.
עקרונות פעולה לניהול אפקטיבי של הממשק עם המנהל.
"אתה לא יכול להישאר בפינה שלך ביעד ולחכות לאחרים שיבואו אליך. לפעמים אתה צריך ללכת אליהם"