המאה ה- 21 מציבה למנהלים אתגרים מורכבים בתחומים שונים – ניהול מטריציוני, ניהול בדור ה- Y, מורכבות, אי וודאות, תרבות ארגונית תחרותית שלעיתים מונעת ממניעים אישיים ואגו, אי וודאות ועוד.
גבים פיתחה ומפעילה תכנית ייחודית לפיתוח מנהלים, המספקת מענה אפקטיבי לאתגרים, הן מבחינת התפיסה והן מבחינת הכלים והמיומנויות. אנו רואים בכל מנהל מנהיג שאחראי ומשפיע על התרבות הארגונית.
התכנית כוללת את המודולות הבאות:
ניהול ממשקים ושיתופי פעולה בארגון ומחוצה לו – מתודולוגיות וכלים מתקדמים לאבחון וניתוח שיתופי פעולה בתוך ובין ארגונים. נושא זה מבוסס על מודל ה – ECA -Effective Collaboration Analysis Model
ניהול משא ומתן אינטגרטיבי – DBN- Dialogue Based Negotiation : צרכים, הקשבה ומה שביניהם – כלים להנעה עם וללא סמכות ולניהול מובנה של שיחה.
ניהול קונפליקטים והגישור הניהולי – המנהל כמגשבר – מגשר מצד אחד ובורר מצד שני.
ניהול שיחות משוב והערכה בשיטת ה- FeedForward – יציאה מהסנדוויץ' ומעבר לשיחה פתוחה בראייה לעתיד. כלי זה משלב גם את המודל של Difficult Conversation שפותח באוניברסיטת Harvard.
מאמנטור – המנהל כמאמן וחונך – הקניית כלים לפיתוח עובדים ע"י 'אימון תוך כדי העבודה' (On the job coaching)
ניהול דיונים וישיבות – מודל חדשני שמשלב כלים מעולמות של הנחיית קבוצות ותהליך מובנה לניהול שיחה לצורך שיפור האפקטיביות של הדיונים בארגון.
*התכנית כוללת עבודה במליאה, עבודה בקבוצות קטנות ועבודה אישית.
** התכנית הינה מודולארית ותותאם לארגון לאחר תהליך הכנה שיאפשר הבנה מעמיקה ומדויקת של צרכי הארגון.